Kazalec dolžina kolesarski poti predstavlja opremljenost občin s kolesarsko infrastrukturo, ki spodbuja in omogoča varnejšo uporabo koles za potrebe mobilnosti. Kolesarjenje namreč predstavlja velik potencial za zmanjšanje velike vpliva prometa na okolje. Trenutno kazalec zajema samo podatke o javnih kolesarskih poteh, ki potekajo izven cestišč cest za promet motornih vozil, zato mestne občine, kjer prevladujejo kolesarski pasovi in kolesarske steze ne dosegajo visokih vrednosti kazalca.
Enota: m/prebivalca
wdt_ID | Dolžina kolesarskih poti na prebivalca | 2017 | 2020 |
---|---|---|---|
1 | Beltinci | 1.74 | 1.78 |
2 | Bled | 0.13 | 0.07 |
3 | Celje | 0.04 | 0.04 |
4 | Črenšovci | 0.47 | 0.47 |
5 | Domžale | 0.43 | 0.43 |
6 | Gornji Petrovci | 1.44 | 1.48 |
7 | Hajdina | 1.86 | 1.84 |
8 | Hoče-Slivnica | 0.07 | 0.29 |
9 | Ig | 0.13 | 0.13 |
10 | Kidričevo | 0.30 | 0.29 |
Dolžina kolesarskih poti na prebivalca | 2017 | 2020 |
Kazalnik gostota cestnega omrežja prikazuje obseg cestne infrastrukture v posamezni občini glede na velikost občine. Glavni dejavniki, ki vplivajo na gostoto cestnega omrežja so gostota prebivalstva, razpršenost poselitve in teren (gore, gozdovi).
Enota: km/km2
wdt_ID | Gostota cestnega omrežja | 2017 | 2019 |
---|---|---|---|
1 | Ajdovščina | 1.45 | 1.45 |
2 | Ankaran/Ancarano | 2.50 | 3.36 |
3 | Apače | 2.34 | 2.34 |
4 | Beltinci | 2.34 | 2.32 |
5 | Benedikt | 3.23 | 3.23 |
6 | Bistrica ob Sotli | 3.77 | 3.60 |
7 | Bled | 1.78 | 1.78 |
8 | Bloke | 1.24 | 1.24 |
9 | Bohinj | 0.44 | 0.44 |
10 | Borovnica | 1.14 | 1.14 |
Gostota cestnega omrežja | 2017 | 2019 |